Searching for trekking partners Late June - First week of July 2021

Viktoria
Viktoria

On 23/03/2021 at 20:22 Quote this message

Hi,

I decieded to do the GR20 Late June - First week of July 2021. I was thinking of going south to north.

I have experience in hiking but I would'nt call myself a pro. I also speak french and spanish. I'm in my late twenties. I hope to finish the GR20 but the terrain sound really rough. I would prefere to travel with females.
------------------------------------------------------
Salut,

J'ai décidé de faire le GR20 fin juin - première semaine de juillet 2021. Je pensais aller du sud au nord.

J'ai de l'expérience en randonnée, mais je ne me qualifierais pas de pro. Je parle aussi le français et l'espagnol. J'ai la fin de la vingtaine. J'espère finir le GR20 mais le terrain semble vraiment difficile. Je préférerais voyager avec des femmes.
---------------------------------------------------------------
Hola,

Decidí hacer el GR20 a finales de junio - primera semana de julio de 2021. Estaba pensando en ir de sur a norte.

Tengo experiencia en el senderismo, pero no me llamaría un profesional. También hablo francés y español. Tengo veintitantos. Espero terminar el GR20 pero el terreno suena muy accidentado. Preferiría viajar con mujeres.

Post a reply